Výhody obalov na mieru sú nespochybniteľné
- dokonale zodpovedajú rozmerom a charakteru produktu
- poskytujú produktu maximálnu ochranu
- vďaka unikátnemu dizajnu pútajú pozornosť
- skvele prezentujú značku a odlišujú produkt od konkurencie
- umožňujú vyniknúť jedinečnosti produktu
Obal je nositeľom identity značky
Obal nikdy nefunguje len ako obyčajná škatuľa oddelená od vašej značky. Práve naopak, stáva sa jej súčasťou a predĺženou rukou. Etikety majú schopnosť odrážať hodnoty značky, komunikovať jej osobnosť a rozpovedať príbeh, ktorý sa za ňou skrýva.Preto ak ešte len pripravujete vaše produkty a začínate riešiť etikety, myslite v prvom rade na to, aby ich dizajn, zvolené materiály aj celkové prevedenie čo najviac korešpondovali so samotnou identitou značky.
Zapamätateľný dizajn ale potrebuje skúseného grafika i stratéga, vo vodách brandingu dlho plávajú a vedia čo funguje. Obráťte sa na nás, okrem výroby a tlače etikiet sa venujeme aj ich návrhom.
Príbehy predávajú
Neznamená to, že na mini etiketu si máte nechať potlačiť celú filozofiu vašej značky. Dobrý obal dokáže vyrozprávať príbeh aj s minimom textu. Zákazníka viete zaujať aj netradičnou grafikou či interaktívnymi prvkami na obale.Myslite na funkčnosť
Popri všetkej kreativite však nikdy nezabúdajte ani na praktickú stránku veci. Obal musí byť pre zákazníka predovšetkým funkčný a pohodlný – mal by sa dať ľahko skladovať, dobre otvárať, prípadne znovu uzatvárať či opakovane používať. Etiketa musí mať kvalitné farby, ktoré sa neopotrebujú ani pri dlhej preprave.Inšpirujte sa najlepšími
Skvelú inšpiráciu pre váš obal môžu predstavovať práve obaly lídrov vo vašej produktovej kategórii. Všímajte si, ako pracujú s tvarmi, materiálmi, grafikou. Inšpirujte sa, učte sa, no nikdy nekopírujte. Vždy sa snažte prísť s niečím originálnym, s pridanou hodnotou pre vašu značku a zákazníkov.Experimentujte a testujte
Segment obalov sa ustavične vyvíja a prináša nové technológie, materiály a trendy. Nebojte sa ich vyskúšať. Práve vy môžete udávať trendy vo vašej produktovej kategórii a nastaviť nový štandard, za ktorým sa budú ostatní len obzerať.No nezabudnite každú inováciu najprv poriadne otestovať na reálnych zákazníkoch. Skvele fungujú napríklad ankety na sociálnych sieťach, ale takisto i konzultácie s expertmi v oblasti marketingu.
Myslite ekologicky
Témy ekologickosti a trvalej udržateľnosti v spoločnosti silne rezonujú. A obaly v tomto smere zohrávajú dôležitú úlohu. Snažte sa preto využívať recyklovateľné a obnoviteľné materiály, kedykoľvek to je možné.Dbajte tiež na to, aby ste obal zbytočne nepredimenzovali a jeho veľkosť skutočne zodpovedala zabaleným produktom. Keď nebudete plytvať obalovým materiálom, oplatí sa vám to hneď dvakrát – ušetríte prírodu aj svoje náklady.
S obalmi na mieru vám radi pomôžeme. Máme viac ako 30-ročné skúsenosti a za ten čas sme stihli spolupracovať so značkami ako Kofola, Zvolenský, Urpiner, Zubr či Becherovka. Chcete patriť tiež medzi špičku? Kontaktujte nás.